5 клас. Укр.мова

УВАГА! КОМУ ЗРУЧНО ВИКОНУВАТИ ТА ВІДПРАВЛЯТИ ДЗ через ЕЩОДЕННИК, ОФОРМЛЮЙТЕ завдання там та відправляйте учителю або на вайбер 0974852978

УРОК 88

Тридцять перше березня (записати дату)

Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення (записати)

1. Прочитайте текст.

Могутній патріарх лісів

У багатьох українських народних піснях дуб постає як символ незламної сили, могутності та непереможного довголіття. 

Дуби й дійсно живуть надзвичайно довго. Серед них є справжні  дуби-довгожителі, яким буває понад тисячу років!

Ще в силу давнину люди поклонялися дубові, вірячи в його чудодійну силу. Слов’яни вважали дуб священним деревом. Під цими велетнями вони приносили жертви богам, справляли релігійні обряди. Предки наші навіть грізного бога Перуна вирізьблювали з дубових колод.

Знайдено незаперечні докази того, що люди ще понад п’ять тисяч років тому розтирали жолуді на борошно і випікали з нього хліб.

Українці обожнювали дуб.  Так, славнозвісний Хортицький дуб прожив майже дві тисячі років, а на Рівненщині нині росте тисячотрьохсотлітній красень.

Традиційно на відзнаку народження хлопчика садили молоденький дубок.

Шанують дуб і в наші дні. Насаджуються молоді діброви, гаї. Старі дуби охороняються законом як найцінніші пам’ятники природи.

(130 сл.) (За С. Івченком)

2. Словникова робота.

Для ясності тексту прочитайте  лексичне значення слів.

Діброва, и, ж. Листяний ліс на родючих грунтах, у якому переважає дуб, дубняк і дубник.

Довголіття, я, с. Тривале життя.

Дуб, а, ч. 1. Багаторічне листяне дерево з міцною деревиною та плодами – жолудями; дубець, дубок, дубище, дубчик, дубчак.

Гай, гаю, ч. невеликий, переважно листяний ліс, лісок, лісочок, байрак (у балці), гайок.

Священний. 3. Який глибоко шанують; дорогий; заповітний.

Символ, у, ч. 1. Умовне позначення якогось предмета, поняттят або явища, розпізнавальний знак.

Патріарх, а, ч. 1. Глава роду за родового ладу; голова. 2. Перен. Найстарша, найбільш поважна людина в якому-небудь колективі.

2. Запишіть план

План

1. Дуб – символ незламності, могутності та довголіття.

2. Дуби-довгожителі.

3.Священне дерево слов’ян.

4.Хліб із жолудів.

5.Найстаріші дуби.

6.Пошанування дубів.

Виконайте роботу за наступним алгоритмом

Прочитайте перший абзац і перекажіть його. запишіть у зошит.

Прочитайте другий абзац і перекажіть його. запишіть у зошит.

Прочитайте третій абзац і перекажіть його. запишіть у зошит.

Прочитайте четвертий і п'ятий абзаци і перекажіть їх. запишіть у зошит.

Прочитайте шостий абзац і перекажіть його. запишіть у зошит.

4. Роботу можете виконувати в Ещоденнику та відправити вчителю

БАЖАЮ УСПІХІВ

УРОК 87

30 березня

Тема:Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

Двокрапка й тире при узагальню­вальних словах у реченнях

з однорідними членами.

1. Переглянути відеоматеріали:  https://www.youtube.com/watch?v=iHfAMGndFi4

https://www.youtube.com/watch?v=sKkkTjevpMs

2. Опрацювати матеріал підручника §55,

вивчити правила с.162-163.

3. Виконати впр.436 (усно), впр. 439 (І,ІІ),

440 (письмово).



27 квітня

Звертання. Непоширені й поширені звертання.

Розділові знаки при звертанні (повторення).

1. Переглянути відеоматеріали:

https://www.youtube.com/watch?v=sHIoU6vzbG8

https://www.youtube.com/watch?v=ca6u0jIHxt8

https://www.youtube.com/watch?v=BvrnBOTRlho

2. Опрацювати матеріал підручника §57, вивчити правила с.167-168.

3. Виконати впр.450 (усно), впр. 455 (І,ІІ) (письмово).


УРОК 58

Правила вживання знака м’якшення. 

ПЛАН УРОКУ:

1.Запиши число, тему уроку

2. ПЕРЕГЛЯДАЄШ ВІДЕОУРОК ТА ВИКОНУЄШ ВПРАВИ З ВІДЕОУРОКА, ФОТО ВІДПРАВ УЧИТЕЛЮ

 Правила вживання знака м’якшення. Частина 1. Відеоурок з української мови 5 клас


ДЗ: вивчи правила., підготуйся до написання Словникового диктанту

УРОК34. 

ТЕМА:Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.

ПЛАН УРОКУ:

1.Запиши число, тему уроку, робота над помилками

Тринадцяте листопада

Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Звуки мови й звуки мовлення. Голосні й приголосні звуки.

Робота над помилками

ЗАПИШИ СЛОВА, вставляючи букви, підкресли.
Осін..і  дощ...ики,(не)схожі, (во)сени, бе(з,с)..перестанку, (на)прикінці, (с,з) починок, вбран..я,

уст(е,и)ляє, (з,с)риває,з ( ` )являються, (не)просихає.

2. Переглянь за покликанням уважно всі матеріали.

Звуки мови й звуки мовлення. Частина 1. Відеоурок з української мови 5 клас

Звуки мови й звуки мовлення. Частина 2. Відеоурок з української мови 5 клас

З  2 відеоуроку, поставивши відео на паузу, запиши в зошит 
ВПРАВА4
ВПРАВА5
ВПРАВА6
СФОТОГРАФУЙ  УСЮ роботу та відправ учителю.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: ВИВЧИ на С.82 ФОНЕТИЧНА ТРАНСКРИПЦІЯ у підручнику Укр.мова 5клас

УРОК31. 

ПЛАН УРОКУ:

1.Запиши число

                                             Десяте листопада

2Запиши посередині        Аудіодиктант. Осінь

2. Уважно прослухай диктант за покликанням

5 клас. Аудіодиктант. Осінь

2. Запиши під диктовку Аудіодиктант. Осінь
Сфотографуй та відправ на Вайбер 0974852978

ВОНАТИ 10.11. до 18:00

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!! ВІДПОЧИВАЙ!!

УРОК30. 

ПЛАН УРОКУ:

1.Записати число, тему в зошиті або на аркуші

                                                              Шосте листопада

УРМ. Письмовий твір-опис предмета (тварини) з використанням слів із суфіксами та префіксами, що надають тексту емоційного забарвлення й виразності (у художньому стилі).

2. Переглянь за покликанням уважно всі матеріали. НАЧАТЬ СЛАЙД ШОУ.

Натискайте на кожну крапку біля документу, будуть відкриватися матеріали. Їх можна збільшити. Читайте, обирайте слова, а потім запишіть план. Створіть опис песика

https://www.mindmeister.com/ru/1164287896/

Та створіть опис песика, якого побачили на картинці чи в мультфільмі.

План

1.   Мій чотирилапий друг Кузьма.

2.   Велика голова,  розумні очі собаки.

3.   Вуха-трикутнички.

4.   Видовжений тулуб.

5.   Довга світло-сіра з рудими плямами шерсть.

6.   Улюблене заняття Кузьми.

7.   Моя турбота про друга.

 Запишіть роботу після плану. Це можна набирати у віконечку ДЗ. 

Бажаю УСПІХІВ! У вас усе вийде!

 30  ДАТА: 6 листопада 2020   

УРОК  29.   ДАТА: 4 листопада 2020   

ТЕМАНаписання префіксів пре-, при-, прі-.

ПЛАН УРОКУ:

1.Переглянь відео

Як козаки префікси вивчали

2. Запиши з відео в зошит усі слова, що відносяться до теми уроку.
3. Виконай тест за покликанням. Зроби скриншот  результату ТЕСТУ та відправ на вайбер учителю
Правопис префіксів пре-, при-, прі-

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: на сторінці 75 ( УКРМОВА5клас) УСНО опрацюй Запитання і завдання для самоперевірки

УРОК  28   ДАТА: 3 листопада 2020  

ТЕМАНаписання префіксів пре-, при-, прі-.

ПЛАН УРОКУ:

1.Заведи зошит для ДН.

2. Запиши дату уроку та тему уроку.

3.Переглянь відеоурок за посиланням

Правопис префіксів пре- при- прі-

4. Відкрий підручник Українська мова 5 клас на сторінці 70
5. Уважно прочитай правило.
6. Намагайся зрозуміти, прочитай ще двічі правило.
7. Спробуй повторити правило без підручника.
8. Виконай Вправу 176 (письмово) завдання 1, 2 також виконай.
9. Сфотографуй та відправ на Вайбер 0974852978
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:вивчити правила П.22, виконати Вправу 169 (п)Сфотографуй та відправ на Вайбер 0974852978

УРОК 31   ДАТА: 10 листопада 2020   

 


ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:...

УРОК ....    ДАТА: .....                

ТЕМА:Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія. Звуки мови й звуки мовлення.

Голосні й приголосні звуки.

ПЛАН УРОКУ:

1.
2.
3.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ:...


Немає коментарів:

Дописати коментар